Rejestracja do przychodni

Zachęcamy do wcześniejszej telefonicznej rejestracji wizyty. Skróci to Pańtwa czas oczekiwania. Dokładamy wszelkich starań aby wizyty odbywały się zgodnie z zarejestrowanymi godzinami.
  • 75 75 10 123 lub 75 75 10 124 - Rejestracja do Bolesławieckiego Centrum Zdrowia

  • 75 646 63 90 lub 75 646 63 97 - Rejestracja Bolesławiec, Zgorzelecka 12

  • 75 735 42 90 - Rejestracja Kraśnik Dolny

  • 75 735 42 92 - Rejestracja Trzebień

  • 75 646 63 99 - Rejestracja do Poradni Specjalistrycznych i RTG

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PORADNI NASZYCH PRZYCHODNI:

NFZ, Ubezpieczenia, Płatności

Posiadamy umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia w zakresie:

  • Podstawowa Opieka Zdrowotna w lokalizacjach: Przychodnia w Bolesławcu przy ul. Zgorzeleckiej 12, w Kraśniku 47A i w Trzebieniu ul. Leśna 9A
  • Poradnia Gruźlicy i Chorób Płuc w Przychodni w Bolesławcu przy ul. Zgorzeleckiej 12
  • Poradnia Logopedyczna Przychodni w Bolesławcu przy ul. Zgorzeleckiej 12.
    .
    Ponadto Poradnie Okulistyczna i Endokrynologiczna posiadają własne kontrakty z NFZ:
  • Poradnia Okulistyczna, Bolesławieckie Centrum Zdrowia, ul. Grunwaldzka 7b – Indywidualna Praktyka Specjalistyczna Urszula Choma
  • Poradnia Endokrynologiczna, Bolesławieckie Centrum Zdrowia, ul. Grunwaldzka 7b – Indywidualna Praktyka Specjalistyczna Maria Adamarczuk-Janczyszyn

Pacjenci są przyjmowani bezpłatnie w ramach Ubezpieczenia w NFZ.

Rejestracja

Pacjenci mogą się rejestrować:

  • osobiście w Przychodniach
  • przez osobę drugą w Przychodni
  • telefonicznie

W poczekalni

W Przychodniach rejestracja odbywa się na konkretne godziny do lekarzy. W większości przypadków informacja o kolejności przyjęć wyświetlana jest na monitorach przed gabinetami.

Zalecamy zgłaszanie się do przychodni około 10-15 minut przed umówioną godziną i zgłaszanie faktu przybycia w Rejestracji, co pozwala na sprawną organizację przyjęć i wyświetlanie informacji na ekranach. Możliwe jest również elektroniczne zgłoszenie osobiste – informacje w Rejestracji.

Pomimo starań ze strony personelu aby wyznaczone godziny przyjęc były dotrzymywane, może dojść do sytuacji, kiedy lekarz lub pielęgniarka, muszą np. poświęcić więcej czasu jednej osobie. Wówczas prosimy o zrozumienie takich okoliczności.